"Curajul şi perseverenţa sunt stâncile pe care ne căţărăm spre culmile succesului." Marius Torok

luni, 11 martie 2013

Stanca artificiala/ Artificial rock

Dintotdeauna am fost fascinat de calitatile estetice ale pietrelor, bolovanilor si stancilor, mi-am dorit sa pot crea stanca artificiala pe care sa o folosesc ca suport-ornament pentru florile de colt sculptate de mine, sau ca decor pentru casa si gradina.
Stancile artificiale au fost utilizate incepand cu 100 de ani in urma si sunt folosite atat ca materiale de constructii datorita confortului dar si a multitudinii de culori si forme. De la mici bolovani si iazuri pana la adevarati munti si cascade,  stancile artificiale imi dau libertatea de a crea decoruri si universuri unice.
Acestea sunt unele dintre primele mele incercari de a crea stanca artificiala




Stancile si muntii sunt asemeni oamenilor; au, ceea ce se cheama, o personalitate, care nu e neaparat proportionala cu dimensiunea lor reala. O stanca mica te poate impresiona profund. Una mare te poate lasa indiferent. Totul depinde, ca si la oameni, de expresie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu